FAQ
Cum comand mâncare la Food Nation
Cum pot comanda mâncare?
Pentru a lansa o comandă, intră pe site-ul foodnation.ro, alege preparatele preferate și gramajul dorit, pune-le în coș și finalizează comanda. În cazul în care ai și un cod de reducere, nu uita să îl introduci în căsuța dedicată înainte de a trimite comanda.
De asemenea, ai opțiunea și de a comanda telefonic, sau pe whatsapp la 0720 29 29 92.
Cum îmi aleg ziua și ora de livrare?
Selecția zilei și orei de livrare se realizează în etapa de înregistrare a comenzii. Pentru că sistemul este conectat la activitatea noastră, vei putea vedea în timp real disponibilitățile de livrare.
Pot comanda o cantitate de mâncare la gramaj mai mic?
Gramajele prezentate pe site sunt cele din care poți alege cantitatea de mâncarea dorită.
Care este comanda minimă și unde livrați?
Food Nation livrează gratuit mâncarea ta în București și Ilfov. Comanda minimă este de 99 de lei.
Pot plasa o comandă cu mai multe adrese de livrare?
Poți avea mai multe opțiuni în ceea ce privește produsele comandate, însă livrăm integral comanda la o singură adresă.
Pot înregistra comanda telefonic?
Comenzile pot fi realizate și telefonic la 0720 29 29 92. Pentru o experiență mai intuitivă și pentru a menține evidența preparatelor comandate, îți recomandăm să încerci plasarea comenzii online, pe foodnation.ro. Vei descoperi cât de simplu este.
Mâncarea comandată este o surpriză. Îmi puteți trimite factura separat, fără a o pune în pachetul livrat?
Și nouă ne plac surprizele gustoase. Așadar, dacă ne scrii în comandă că nu dorești factură care însoțește pachetul, ne vom asigura că aceasta îți va transmisă exclusiv ție.
Eliminare, anulare sau comandă incompletă
Nu pot șterge anumite produse din coș. Cum procedez?
Nu este nicio problemă. Finalizează comanda și imediat după ce aceasta a fost plasată te rugăm să ne suni în timp util la 0720 29 29 92 și te vom ajuta noi cu eliminarea preparatelor pe care nu le mai dorești din comanda ta.
Am plasat o comandă, dar m-am răzgândit și am anulat-o. Totuși, am primit mesaj că aceasta va fi livrată. Cum procedez?
Pentru rezolvarea situației, te rugăm să ne contactezi la 0720 29 29 92 și ne vom ocupa de soluționarea problemei.
Am uitat să fac anumite mențiuni la comandă. Cum procedez?
Dacă ai uitat să adaugi informații legate de alergii, ingrediente sau alte specificații legate de comandă, te rugăm să ne contactezi telefonic la 0720 29 29 92.
Erori sau alte probleme în contul de client
Nu reușesc să finalizez comanda din cauza unei erori la adresă.
O astfel de situația poate apărea în cazul în care adresa ta nu este actualizată de Google pe hartă, adică pin-ul nu este plasat acolo unde trebuie. Intră în contul tău - adresele mele - actualizează - suport pin ca să remediezi problema. Dacă nici așa nu reușești, îți stăm la dispoziție pentru suport.
Am uitat parola contului. Cum mă pot autentifica?
Dacă ai uitat parola contului, te rugăm să apeși pe butonul Am uitat parola sau Resetează parola. Imediat, vei primi pe email un link cu instrucțiunile de resetare și stabilire a unei noi parole pentru a accesa contul tău de client de pe foodnation.ro
Livrarea comenzii
Cum sunt livrate produsele?
Toată mâncarea este gătită la comandă, în siguranță, în bucătăria noastră de peste 400 metri pătrați. Imediat după gătire, pentru a-și păstra prospețimea și aromele, preparatele sunt răcite până la 4 grade, conform standardelor europene de calitate. Apoi este livrată în condiții optime, cu o flotă dedicată de mașini frigorifice.
Ce ambalaje sunt folosite pentru livrarea comenzii?
Toate preparatele sunt ambalate în recipiente reciclabile și bine izolate, conforme cu cantitatea de mâncare solicitată.
Când sunt livrate comenzile?
Pentru a te asigura că vei primi mâncarea atunci când îți dorești, îți recomandăm să plasezi comanda cât mai devreme în ziua anterioară livrării.
Cine îmi livrează produsele?
Comanda ta este livrată cu o flotă dedicată de mașini frigorifice, astfel încât mâncarea ta să ajungă în siguranță și nealterată la tine.
Pot ridica preparatele de la sediul Food Nation?
Livrarea comenzii se face doar cu livrare la domiciliu, din păcate opțiunea de ridicare a comenzii de la sediu este indisponibilă.
Modalități de plată și oferte promoționale
Cum plătesc comanda?
Poți alege plata online cu cardul (care este și cea mai sigură în această perioadă), plata cu cardul prin POS la livrare, sau poți plăti numerar la livrare. Te rugăm să alegi metoda de plată dorită în pasul corespunzător din plasarea comenzii.
Pot plăti cu bonuri / card de bonuri de masă?
Se poate plăti online sau la livrare, cu cardurile de masă de la Sodexo, Up Dejun/Up Romania și Edenred.
Am încercat să fac plata online, dar mi-a dat o eroare
Pentru a soluționa problema, te invităm să ne contactezi pe email, la telefon sau utilizând live chat-ul din site.
Am selectat plata numerar, dar vreau să achit cu cardul. Este posibil?
Sigur că da, la livrare poți plăti cu cardul prin POS.
Am un voucher, dar am uitat să aplic reducerea la comandă. Ce pot face?
Pentru a soluționa problema, te invităm să ne contactezi pe email, la telefon sau utilizând live chat-ul din site.
Am adăugat în comandă un voucher cadou, dar îmi dă eroare. De ce?
Fiecare voucher sau reducere primită are o anumită perioadă de valabilitate, sau criterii de utilizare (de exemplu, sunt vouchere care devin active la comenzi care depășesc anumite sume). Ca atare, asigură-te că voucherul pe care l-ai primit întrunește condițiile pe care le are semnalate.